kristof


De comebackfiets by kristof
28 maart 08, 12:24
Filed under: crap, gadgets, life, sport, trips, web | Tags: , , ,

Johnny Loco Cargo Bike

Op zoek naar iets interessants om over te bloggen, kom ik al snel ergens diep in DS Online terrecht. En zie: iets interessants! En goed nieuws!

De Standaard bloklettert namelijk: “De comeback van de bakfiets”

Waarlijk een plezante trend. Ik zie me er zo al op rondtoeren. Met in de laadbak een stevige hond. Of twee koters. Of een kerstboom. Of mijn lief. Jaja. Komt in orde.

Foto: © Johnny Loco Bikes. (check!)


5 reacties so far
Plaats een reactie

Er staat nog eentje in onze garage. Altijd te leen voor een ritje.

Reactie door lowieke

Cool. Ik ben voor. En ik weet meteen hoe mijn nieuwe fiets er gaat uitzien 😉

Reactie door Mirthe

die fietsen van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze geweest zijn he. Die van mij is een geel krot, zónder versnellingen en alsinds geen fancy design! 🙂 Ik had nog een veel leukere vroeger maar die is eens gepakt geweest, zo ene met de ‘pekkel’ aan het achterste wiel, van uit de ouden tijd 😉 (de fiets, ik niet)

Reactie door ktrn

Waren wij drie jaar geleden trendsetters
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=g01gar53

Reactie door (db)

@(db) : Aha! Chiro-boys! En? De finisch gehaald?

Reactie door kristof




Plaats een reactie