kristof


In coma by kristof
23 januari 09, 2:58
Filed under: crap, gadgets, life, mac

iBook

Althans dat hóóp ik. Ik hoop dat mijn iBook door de dokter weer tot leven kan komen. En ik hoop dat ik geen gegevens kwijt ben.

Ik zal je nooit meer laten vallen, Mac. Beloofd! En als je toch sterft, koop ik je nieuwe neefje.


7 reacties so far
Plaats een reactie

Zonde🙂 .

Reactie door Mathias

Da’s nie slim he! Hoe groot is de schade?

Reactie door spekvriend

Veel beterschap toegewenst!
En moest het toch zo ver komen: innige deelneming. Maar dat is gelijk bij nen hond: zo rap mogelijk ne nieuwe kopen om het verdriet te verzachten🙂

Reactie door Koen

@Spekvriend: nog niet geweten, Maes nv gaat me zo snel mogelijk bellen.
@airhostess: Goeie tip. Als hij er erg aan toe is mogen ze hem een spuitje geven.

Reactie door Kristof

nog geen nieuws?

Reactie door Koen

Ja: de batterij van de klok was kapot. Hij is opgestuurd voor reparatie. Goede nieuws: niks gegevens verloren. Minder goed nieuws: ik heb nog geen uitvlucht om een Macbook te kopen.

Reactie door Kristof

Ze zouden er beter een opwindbare klok insteken. Dan hebt ge dat probleem niet meer.

Reactie door spekvriend




Geef een reactie

