kristof


A long long way from home by kristof
23 december 08, 23:50
Filed under: life, mac, trips

san fran

Ik ben niet thuis. Ik ben in the US of A. In San Francisco, Californië.
Wie mij écht niet kan missen, kan hier eens proberen. Wie-weet kan je ons daar volgen…

Terwijl jullie de pannen van het dak feesten, fiets ik over Golden Gate Bridge, (be)zoek ik Steve Jobs of rij ik rond in een gehuurde Chevy. Of nog iets anders, we zien wel.

Have fun. Hou het proper.
Dat zal ik ook doen.

See you next year!


3 reacties so far
Plaats een reactie

Neemt is wa reclammekes mee van ginder. en een 2-dollar biljet

Reactie door pihay

@Pihay: Ik zal mijn best doen.

Reactie door kristof

Groetjes uit Santa Cruz!🙂

Reactie door Kristof




Geef een reactie

