kristof


Blikken doos by kristof
22 december 08, 11:38
Filed under: life, trips | Tags: , ,

boeing 767 american airlines

Met deze blikken doos word ik overmorgen naar The US versast. Een Boeing 767 van het jaar – I sh*t you not! – 1978… Ik ben een liefhebber van oldtimers, maar deze keer had het niet per sé gemoeten…

Ik ben ook zeer benieuwd hoe oudjaar gevierd wordt op een vliegtuig. Champagne? Vuurwerk? Frans Bauer? Niks? … Heeft iemand ervaring?


1 reactie so far
Plaats een reactie

Alez da ziet er mij toch nog wel een schoon blinkend machien uit.
Have fun daar in San Francisco eh, ik zou zeggen stuurt een kaartje maar venten kennende doen da toch nooit niet :p
En zie maar da ge mee nieuwjaar nog in Kapao geraakt!

Reactie door Britt




Geef een reactie

