kristof


Love affair by kristof

Schitterende muziekjes brengt Lady Linn.
En nu ook een leuke clip, dankzij Lenny Van Wesemael. De clip maakt deze week kans in de categorie ‘Clips‘ op Het Leuvens Kortfilmfestival.
Thumbs up!


6 reacties so far
Plaats een reactie

Da’s inderdaad één van haar beste liedjes
al vind ik here we go again ook super
en live is cool down het beste!😀

Reactie door Britt

Ze komen trouwens 23 januari in de zoerla (zo’n marginale zaal haha)
als ik dan geen examens meer heb wel ik wel gaan!

Reactie door Britt

Count me in, Britt!

Reactie door kristof

Neen, doe me toch maar Love Affair. Wat een geweldig nummer. Daar kan Duffy nog van leren.

Reactie door Audience

Mag ik ook mee?

Reactie door lowieke

Hola, den deze wilt ok nog wel is nr de Zoerla!

Reactie door Siebe




Geef een reactie

