kristof


The rise and fall of Tony T by kristof
13 november 08, 0:39
Filed under: actueel, video | Tags:

Dirty Mind. Een nieuwe Vlaamse film. En ik wist nog van niks.
De trailer ziet er alvast geweldig uit. Een genre dat we hier bij ons nog niet gezien hebben.

Ronkende namen als Wim Helsen, Peter Van den Begin, Sien Eggers, Frank Focketeyn en Adriaan van den Hoof.
Ik kom kijken, Tony.


4 reacties so far
Plaats een reactie

er was mij al over verteld (“een film met wim helsen”). ik had precies toch niet zoiets explosiefs verwacht.

Reactie door pironik

zalig

Reactie door mrsjka

Wow, ook niets van vernomen tot nu… ziet er wel bon uit!

Reactie door Bart Werbrouck

[…] Maar nu moet ik u toch vriendelijk maar kordaat vragen om naar ‘Dirty Mind‘ te gaan kijken. Een nieuwe Vlaamse prent vanaf vandaag in de […]

Pingback door “Wilde gij nen tijger zijn?” « kristof




Geef een reactie

