kristof


Een zot gedacht by kristof
10 november 08, 21:29
Filed under: trips | Tags: ,

cable car

Op kerstavond brengt American Airlines mij tot in San Francisco. En op oudjaar weer terug.
Een zot gedacht misschien. Maar waarom ook niet?

Hebben jullie, lieve lezertjes, tips voor mijn allereerste Amerika-trip?


4 reacties so far
Plaats een reactie

Geen tips van mijn kant. Ik moet dat continent zelf nog gaan ontdekken.
Maar waarom San Fransisco? Ik zou voor New York kiezen🙂

Reactie door Mirthe

@Mirthe: Omdat mijn travel-buddie New York al gezien heeft, omdat de hoofdzetel van Apple in SF is én omdat we voor deze stad een goedkoop ticket vonden. That’s why.

Reactie door kristof

pak rolschaatsen mee en bruinen-zonder-zon

Reactie door tante annie

Ik vind het een fantastische stad en zou zeker de sfeer gaan opsnuiven in buurt “pier 39”.
Een boottocht rond Alcatraz kan je als echte toerist doen, maar moet je weken op voorhand reserveren. Wij liepen rond in vissershaven en konden daar, heel goedkoop, met een gepensioneerde visser rond het eiland en onder de brug Golden Gate varen… als je niet echt op Alcatraz hoeft is dit een leuke trip… !

Reactie door sls2b




Geef een reactie

