kristof


Een vat, een vat, een vat! by kristof
19 oktober 08, 21:47
Filed under: life, onderwijs, studies | Tags: , ,

een vat


4 reacties so far
Plaats een reactie

Als ge de flyer tegen het licht houdt kunt ge alles lezen. :-p

Reactie door Bakske

Volledig in schoonschrift dan nog wel!

Reactie door Mirthe

@Bakske: wie zoveel moeite doet, mag gerust binnen😉
@Mirthe: lang leve handwriting-fonts

Reactie door kristof

hey giejens, ik ben mijn trui kwijt sinds zaterdagnacht. ofwel ben ik hem vergeten op uw vat, ofwel was hij al verdwenen van de kapstok, ik weet het niet meer goed, het einde is nogal wazig. als gij ‘m toevallig gezien zou hebben of nog beter, nog hebt, laat me dan zeker iets weten! ’t is ne bruine van ‘vaude’, een van mijn lievelingstruien…😥

maar hey, ’t was een fantastisch feestje, kheb me geweldig goe geamuseerd! zalige chickfight ook nog op’t einde :p

Reactie door Koen




Geef een reactie

