kristof


Attending by kristof
7 oktober 08, 19:23
Filed under: music, trips, web | Tags: , , ,

attending bloc party

Morgenvroeg organiseert de AB een wedstrijdje felbegeerde-tickets-bemachtigen.
Fingers crossed!

ps: Ferme AB-site, Netlash!


8 reacties so far
Plaats een reactie

Wij willen ook tickets! Jeuj!

Reactie door spekvriend

Block Party is dEUS nog niet hé🙂
Op mijn duizendste gemak tickets besteld daarnet.

Reactie door Robin

Oh! Bloc Party!
Ik wil ook attenden🙂

Reactie door Mirthe

De tickets zijn binnen. Op twee uur tijd toch twee avonden uitverkocht. Thanks Lode!

Reactie door kristof

Bedankt voor het compliment!

Het was wel een stormloop op die tickets🙂

Reactie door Bart

dR!En en ik hebben tickets voor vrijdag. Hoerij!

Reactie door spekvriend

@sloddervosjes: waaraan herken ik jullie die avond?

Reactie door kristof

Ik zal mijn baard afscheren!

Reactie door spekvriend




Geef een reactie

