kristof


Geworpen by kristof
20 augustus 08, 20:46
Filed under: life, onderwijs, studies | Tags: , ,

Maar het was wel een ezelsdracht.

eindwerkje

Staat u me even toe? WOEHOE! WOEP! WOEP!


18 reacties so far
Plaats een reactie

Proficiat. Het einde van een era!

Reactie door lowieke

Hoera!
Laat diejen BBQ maar kome!
(voor mij een kippesateeke aub)

Reactie door Briet

Proficiat!

Reactie door Mathias

Proficiat. De mijne is in tweede instantie gisteren ook gebonden geraakt­čÖé

Reactie door Ben

@Ben: Wat een toeval. Ook op de Pas?

Reactie door kristof

Geenske ne keiiiidikke proficiat eh mateke!

Reactie door Loretta

Pdf mag naar spekvriend_apenkrul_sloddervossen.
Die vindt dat boeiend om te lezen tussen de soep en de cornetto’s.

Reactie door spekvriend

@Loretta: merci merci.
@Spekvriend: check apenkrul.

Reactie door kristof

Ziet er inderdaad iets gewichtig uit­čśë

Reactie door Karen

Enne… wat moet een superge├»nteresseerde leerkracht doen om dit pareltje onder ogen te krijgen? Ik heb al twee jaar een digitaal schoolbord en het heeft toch nog wel wat geheimen voor mij.

Reactie door Tantieris

@Tantieris: Weinig of niks. Hij ligt al in je mailbox.

Reactie door kristof

Na 17 pagina’s ben ik al een enorme fan van Juf Mieke!

Reactie door spekvriend

@Spekvriend: Mijn volgende roman noemt dan ook: Juf Mieke laat haar bord dansen!

Reactie door kristof

Toevallig ook ergens een digitale versie online voor de geïnteresseerden?

Reactie door Ditso

Dat wil ik ook wel is lezen­čśë

Is de rest nog gelukt?

Meester Jan

Reactie door Janman

Zie je het eventueel zitten om door te mailen (als pdf of maakt niet uit)? Ik ben wel geïnteresseerd in het lezen van je werk.
Groetjes

Reactie door sls2b

Bedankt om het door te sturen! Heel interessant werk! Heb je per toeval ook zin/ kans om de bijlagen door te mailen? groeten.

Reactie door sls2b

hey ik ben zeer benieuwd. Wil je hem ook naar mij mailen?

Reactie door ruudbouman




Geef een reactie

