kristof


Cuil by kristof
16 augustus 08, 16:24
Filed under: web | Tags: , , ,

Een nieuwe, voor mij nog onbekende zoekrobot. Het ziet er alvast cooler uit dan nonkel Goegel. Het heeft zowaar een p*rno-filter (die de échte vetzak ook uit kan vinken) en besteedt veel aandacht aan privacy (geen logs, noch cookies worden bijgehouden. Eat that, CIA…).

http://www.cuil.com/

Cuil via kwout

Iemand al ervaring mee?


5 reacties so far
Plaats een reactie

Ik heb het al een paar keer gebruikt, en ik vind het wel meevallen. Maar of het google zal kunnen verstoten?

Reactie door Mathias

Ja, maar zolang hij na de zoekopdracht “gladiolen” http://www.gladiolen.be niet bij de top-results zet, kan ik dat bezwaarlijk een degelijke zoekrobot noemen. Ik blijf bij de nonkel.

Reactie door lowieke

Ik vind het hem niet echt praktisch om te zoeken. De zoekresultaten staan raar gerangschikt en niet echt duidelijk of het een link is die ik nodig heb of niet.

Reactie door Ditso

zoek uw eigen naam maar eens op
en vergelijk met google

Reactie door Jay

Ja, ok. Bij mijn naam lukt het best aardig om wat goeie resultaten weer te geven. Bij het opzoekingswerk voor onze thesis is het een pak minder.

Reactie door Ditso




Geef een reactie

