kristof


Hangen by kristof
28 juli 08, 14:06
Filed under: crap, gadgets, life | Tags:

Zonder enige twijfel mijn top-aankoop voor deze zomer: een hangmat!

hammock

En ja, het is hier zéér kalm. Druk bezig met andere zaken.
En als ik niet druk bezig ben, lig ik in mijn hangmat.


3 reacties so far
Plaats een reactie

Mooi zo, doe toch maar niet teveel tijd in de hangmat🙂

Daarnet ontdekt dat er een link is tussen mijn jeugdbeweging (KSA Berkven) en de uwe en wel in de persoon van uw zuster😉

Reactie door Ben

Whii! Me loves hangmatten!

Reactie door Mirthe

Geniet ervan. ’t Is er weer voor.

Reactie door Tantieris




Geef een reactie

