kristof


Werchter-kermis #5: The Review (Galaxie Gangbang Soundsystem) by kristof

Het is voorbij. Al drie dagen nu. Maar pas vandaag ben ik weer in staat mijn klavier naar behoren te bedienen. Must say more? Het was beestig goed. En beestig tout court.

Voor de bespreking van de acts op de Main Stage en in de Pyramid Marquee kan ik u naar tientallen sites verwijzen. Om nog origineel te zijn, bespreek ik het derde podium van Rock Werchter: The Stella Tower!

Toen ik donderdag De Wei opstapte, moest ik even naar adem happen: géén Stella stand vlak naast de inkom! In lichte looppas ben ik rond gaan lopen op de wei. Mijn paniek bleek ongegrond, want op het plein voor de tent stond hij. Logisch: zo storen de heren dj’s minder optredens.

Telkens wanneer het optreden in de Pyramid Marquee stopt, rolt de bovenkant van The Stella Tower open, en worden vette beats naar beneden gepompt. En dat wordt gesmaakt: op topmomenten staan er naar schatting zo’n 4000 à 5000 festivalgangers te shaken en hun hands up the air te putten. Velen verlaten vroegtijdig een ‘echt’ optreden om te Galaxeren.

De helden van dienst waren 4T4, Mr. Brown, Capt. Luke, Cole, Buscemi, TLP, Turntable Dubbers, Starski&Tonic, MC Six en natuurlijk DJ Bobby Ewing, Lars Capaldi en Loveboat. Samen vormen ze The Galaxie Gangbang Soundsystem.

Zijn daar beelden van, Kristof? Alvast geen officiële. Onderstaand gsm-clipje geeft je een klein beetje de sfeer die er hing.

Eeeeeeeh… Oooooooh!


2 reacties so far
Plaats een reactie

Tis nog redelek rustig op da filmpke
’s avonds wast daar al iets heviger😀

Reactie door Briet

@Briet: idd ’s avonds werd da idd beter en 1 van de vetste was het allerlaatste!

@Giejens: de vorige 2 dagen wazzek toch ok nog nie oep m’n ploewe, za. Btw, die 20 euro die ge zondagavond nog geleend hebt, volledig gespendeerd aan alcohol?😉

Reactie door Siebe




Geef een reactie

