kristof


Werchter-kermis #1: Dan toch? by kristof
1 juli 08, 10:45
Filed under: life, music, trips | Tags: , , ,

In de aanloop naar ‘Werchter-kermis’ zal ik de komende dagen wat over hét festival bloggen.
Om te beginnen moet ik mij even verantwoorden. De voorbije maanden was ik in blogland immers één van de koplopers om ‘af te geven‘ op de Schuer, I know.

rw

Maar Rock Werchter is zoveel meer dan die rijke liberaal, meneer.
Schitterende concerten! Een prachtig dorp waar elke Werchtiaan rock uitademt! Dikke sfeer, zowel binnen als buiten de festivaldeuren! Een massa gelijkgestemde zielen! Vreugd! De Stella-stage met The Galaxie Gangbang Soundsystem!
I love it.

Ik ben groot oud geworden op die wei: dit wordt mijn 11e editie.

En de Schuer? Die pakken we wel waar hij het voelt.


1 reactie so far
Plaats een reactie

Leuk is het zeker en vast. Ik ben toe aan editie 20. Klein privé feestje dus.

Reactie door Christophe




Geef een reactie

