kristof


Over and out. by kristof
30 juni 08, 11:34
Filed under: gadgets, life | Tags: , ,

Mijn veldtelefoon is kapot.

phone

Ik ga straks om een nieuwe.
Hij moet draagbaar en betrouwbaar zijn. En hij moet een camera en Blauwe Tanden hebben.

Met welk model hebben jullie goede ervaringen?

Roger that.


6 reacties so far
Plaats een reactie

geen samsung. het schijnt dat die van samsung geen manieren hebben. onlangs zat er nog een doodsbange koreaan in mijn spamdoos. help, zei hij, ik werk bij samsung.

Reactie door tante annie

Tante Annie is een waarzegster. Naar’t schijnt heeft studio 100 zelfs aandelen van Samsung. Ge moet niet vragen!

Reactie door spekvriend

Zoals gezegd op Twitter; ik kocht eergisteren een Nokia 3500 voor 99 euro. Prima gsm, naadloze integratie met pc (via blutooth), 2mp camera. Puilt niet uit van de functies, maar dat hoeft voor mij ook niet.

Reactie door Mathias

Ik spreek ze tegen: wel een samsung. Ze hebben mooie modelletjes en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Reactie door Mirthe

@Matthias: Nokia 3500 is het geworden. Thanks.
@Mirthe: Een mooi modelletje zou niet bij mij staan…🙂

Reactie door kristof

Plots kreeg ik een visioen van een fallen madonna with big boobies. Allo, Allo?

Reactie door Tantieris




Geef een reactie

