kristof


Beginnersgeluk? by kristof
5 mei 08, 15:54
Filed under: crap, life | Tags: , , ,

Vanmiddag trok ik even naar het festivalterrein om een foto te nemen van de maagdelijke weide.

Nu ik de foto op mijn iBook-scherm zie, schrik ik er zelf van hoe geslaagd hij wel is.
Veel groen, want het gaat immers over de weide.
Maar ook de skyline van Achter-Olen en de hemelsblauwe lucht passen mooi in het kader.
Of vergis ik mij hier, fotografie-kenners?

maagdelijke gladiolenweide

Hier in hogere resolutie.


5 reacties so far
Plaats een reactie

Direct een stilleven van gemakt se😉

Reactie door Mettes


Kleurtjes wat aanpassen en hoppa! Schitterende foto Geens.

Reactie door lowieke

Fijne foto! Volgende keer de horizon nog effe horizontaal (what’s in a name) in beeld brengen en hij is perfect.

Reactie door spekvriend

@spekvriend: Nog nooit in Achter-Olen geweest zeker? Da’s hier de ene heuvel naast de andere. En ons kerk staat scheef.🙂

Reactie door kristof

Natuurlijk staat die scheef, daar ligt nen frak onder langs enen kant!

Reactie door Raf




Geef een reactie

