kristof


Een zwak. by kristof
30 april 08, 20:42
Filed under: crap, gadgets, life | Tags: , , ,

bike & hike

Iedereen heeft wel een zwak.
Ik heb er één voor rugzakken. Ik kan geen outdoor-shop voorbijwandelen zonder er naar de day -en travelpacks te gaan kijken.

Mijn huidig exemplaar is een Jack Wolfskin – Bike & Hike 18. Hij hangt niet tegen mijn rug, mijn Camelbag® past er mooi in en in 5 seconden is hij 100% waterproof. En pas nog, op de skipiste, ontdekte ik dat er zelfs een fluitje verborgen is in de borstgesp. Al goed mee gelachen!

*zucht*


1 reactie so far
Plaats een reactie

Ik heb een zwak voor tassen (meestal schoudertassen) én rugzakken. Als dat niet er is😀

Reactie door Mirthe




Geef een reactie

