kristof


Vrijwillig by kristof
16 april 08, 16:42
Filed under: life, onderwijs, studies | Tags: , ,

vibo de brem

Sinds maandag, en nog tot eind april, doe ik vrijwilligerswerk op VIBO De Brem, een blo-school. Ik steek er de handen uit mijn mouwen in verschillende klassen.

In mijn opleiding heb ik al stapels cursussen onder de neus gekregen over zorg en bijzonder onderwijs, maar er met je twee voeten instaan, is zoveel meer.
De bijzondere leerlingen en leerkrachten maken van VIBO De Brem een fantastische school.

Nog een kleine drie weken zal ik er halftijds helpen. De kans bestaat dat ik hier af en toe nog over blog!


1 reactie so far
Plaats een reactie

Mijn schoonzus heeft jaren daar gewerkt en zelfs een kunstacademie opgericht voor oud-leerlingen. Het is een prachtig initiatief. Veel succes!

Reactie door Tantieris




Geef een reactie

