kristof


Kristofs moppentrommel. by kristof
10 april 08, 12:48
Filed under: Uncategorized

Ik heb vandaag geen tijd voor een blogpost. Big excuse, folks!

Daarom organiseer ik een moppentrommel!
Wie laat de beste mop achter in de comments?

Hmm. Haha. Hohoho.


15 reacties so far
Plaats een reactie

Van het kalenderblaadje van vandaag:

Louis tegen zijn zus: waarom kunnen wij nu nooit eens dezelfde mening delen?
Zus: omdat we dan alletwee ongelijk zouden hebben.

Reactie door Mathias

Vrouwen zijn slecht in moppen tappen. Laten we dat clichĂ© maar niet verbreken😉

Reactie door Mirthe

Mirthe doet flauw!

Reactie door Robin

Ikke! Waarom wordt een vagina niet gemaakt van papier????

Reactie door dR!En

@dR!En: Hehe, gaan we die toer op? Geen idee. Iets met papier maché?

Reactie door kristof

Wat is het ideale gewicht van je schoonmoeder?

Reactie door ktrn

@ktrn: Die heb ik gekend. Dju, neen, ik weet het niet meer.

Reactie door kristof

@dRien!: Anders was het een pagina

Reactie door Stef

@ktrn: 500 gram excl. urne

Reactie door Stef

Welke naam geeft men aan de bazin van een hoerenkot?

Reactie door Stef

Ik ga niks meer posten voor het weekend. Dit houdt nog wel even stand…

Reactie door kristof

@Stef: godverdoeme, daar gaat mijn mop.
Maareuh…ken je ook een synoniem voor “klut”?

Reactie door dR!En

@dRien!: drie jaar klein mannen op de chiro is precies nuttig geweest.

klut = vlagina = floef

Reactie door Stef

Stef is duidelijk dé moppenman!

Reactie door ktrn

@ktrn en @Stef: En ken je Stef, de moppenman, de moppenman, de moppenman? …. Stef wint hier duidelijk. Maar van dR!En ben ik ook geschrokken. Thank yoush!

Reactie door kristof




Geef een reactie

