kristof


Sabamtomium by kristof
8 april 08, 16:29
Filed under: actueel, web | Tags: , , , , ,

verminonium

Even dacht ik dat ik de foto van het Atomium, bij mijn post van een paar weken terug, moest verwijderen omwille van auteursrechten. Maar mijn post valt binnen de uitzondering omdat ik in het artikel ‘reclame’ maak voor de festiviteiten van 50 jaar Expo 58 in Brussel.

Ik krijg een beetje nierstenen van alles wat naar Sabam ruikt. Bah.


1 reactie so far
Plaats een reactie

Sabam is gewoon een criminele organisatie! Ze pingelen overal (groot en klein) geld af. Zelfs bij het organiseren van een kwis (muziekronde van ocharme 10 fragmenten van 15 sec) moeten ze geld van zien waarmee ze zich in de eerste plaats zelf verrijken. Ik wil gerust artiesten betalen maar dan wel op een eerlijke, rechtstreekse manier en niet aan één of andere malafide organisatie die een paar maand geleden nog werd veroordeeld voor witwaspraktijken.

Reactie door Mettes




Geef een reactie

