kristof


Groenten en fruit by kristof
4 april 08, 14:40
Filed under: actueel, crap, gadgets, life, music, video | Tags: , , ,

mife is lusic switch 12

Net terug van de platenboer met gezonde groenten: de nieuwe ‘Switch‘ (volume 12 alweer!) en ‘Life is Music‘, een cd-box met maar liefst 100 schitterende songs uit 25 jaar Studio Brussel.

En omdat ik het promofilmpje niet tot hier krijg, bied ik jullie perzikken aan. Eén van de lekkerste nummers van de box.

Smakelijk.


3 reacties so far
Plaats een reactie

Ik heb hier nog een cadeaubon van de Fnac liggen, misschien moet ik ook eens uitkijken naar die ‘Life is Music’.

Reactie door Mirthe

tante annie zingt: peaches come from a can, they were put there by a man!

Reactie door tante annie

@tante: Dan gaat ne mens al eens naar de groentenboer, breng ik fruit-in-blik mee.

Reactie door kristof




Geef een reactie

