kristof


Lomographics by kristof
2 april 08, 10:52
Filed under: gadgets | Tags: , , , ,

Aangezien veel bloggers photography-addicts zijn, zal deze post wel aanslaan, denk ik zo…

Ikzelf beschik niet over een foto-reflex. Àls ik al een camera op zak heb, denk ik er nooit aan om de zaak op gevoelige plaat vast te leggen.

Misschien dat een Lomo-camera daar verandering in kan brengen? Met een twintigtal speciale toestellen kan je ongewone foto’s nemen. Ik deed er ooit aan iemand één kado. Benieuwd of hij ooit gebruikt is…

Ik zou mij belachelijk kunnen maken door hier in technische bewoordingen te vallen. Ik verwacht dan ook veel van u in de comments.

Mijn persoonlijke favoriet is de Supersampler. Aanschouw dit mooie voorbeeld.

lomokid
© Marchissimo


6 reacties so far
Plaats een reactie

Als u er zin in hebt, mag u ook mij ene kado doen.🙂

Reactie door ktrn

@ktrn : U mag je zeggen.🙂

Reactie door kristof

Ok, als JE er zin hebt, mag Je ook mij ene kado doen.😀

Reactie door ktrn

Ge hebt die ook in de fish-eye versie eh?
Ook wel cool

Seg Geens, ik verjaar bijna eh😉 Hint hint

Reactie door Briet

Is zeker en vast gebruikt. Maar nooit niks uitgekomen. Lomo stuk? Lomo kapot?! Meneer de fotograaf stond voor een raadsel. Lomo deed het gewoon niet! snif

Reactie door LVG

@ LVG: Oei. En de garantie zal over zijn, zeker? Ik heb dat bonneke hier nog wel ergens, denk ik…

Reactie door kristof




Geef een reactie

