kristof


V.I.P. by kristof
1 april 08, 1:02
Filed under: crap, music | Tags: , ,

gladiolen

Ik ben best tevreden van mijn lezersdichtheid, de laatste tijd.
Bovendien komt er een rond getal met 4 nullen aan.

Misschien is het dan ook eens tijd om de trouwste lezers te bedanken. De vips, zeg maar…

De eerste 5 personen die ‘Lang Leve Kristof!’ mailen naar kristof(at)gladiolen(dot)be , winnen een VIP-behandeling op de Gladiolen!

VIP-behandeling? Jazeker: dezelfde als die artiesten en grote sponsors krijgen.
Geloof me: dat is de moeite…

Veel succes!


5 reacties so far
Plaats een reactie

hooray, de mijn is weg😉

Reactie door Briet

[…] geeft een VIP-behandeling weg op zijn blog. Volgens MirtheM zou het best eens echt kunnen zijn. En […]

Pingback door 1 april grappen | aardling

*hier stond ook een reactie van Mirthe, die ik verwijderd heb om de mop. Dat ze erin gelopen was.*

Reactie door kristof

Kijk, Aardling heeft er zelfs over geblogd🙂

Reactie door Mirthe

’t Zal wel zijn, aha!

Reactie door Stijn




Geef een reactie

