kristof


Stilte voor de storm… by kristof

de muur is stil

Er heerst nog stilte op De Muur vandaag.
De weergoden gunnen de kasseien wat rust, na een week storm en sneeuw en hagel.
Welgekomen rust, want nu zondag wordt er gestreden in De Ronde Van Vlaanderen, de mooiste koers van het voorjaar.

Ik tip (lees: hoop) op een glorievol gevecht tussen Cancellara en Boonen. En hopelijk kan Michel Wuyts dan nog eens van “Tommeke Tommeke” doen…
Wie durft een pronostiekske in de comments zetten?

Foto © Stephan Van Fleteren


9 reacties so far
Plaats een reactie

2-0?

Reactie door Loretta

Volgens mij gaat degene die altijd vanachter rijdt winnen, omdat hij het beu is om altijd als laatste over de streep te rijden😉

Reactie door Mirthe

@Loretta én Mirthe: Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat De Koers jullie niet zo erg interesseert…

Reactie door kristof

ik vind de foto da bij uw artikelke staat leuker dan al da gedoe rond de koers😉 haha! lang leve stephanneke

Reactie door Briet

@Britt: De foto is vorig jaar getrokken, de ochtend van de koers. En vervolgens elk uur vanop kràk dezelfde plek. Tot de koers voorbij was. Slidshow hierrrr

Reactie door kristof

Jaja, khad ze al wel gezien , wa hadde nu verwacht van mij😉

Reactie door Briet

Ik vrees dat er niet teveel tommeke tommeke aan te pas zal komen…
Enfin, prachtige foto met een toepasselijke titel!🙂

Reactie door Sine Metu

Boonen heeft zich verbazingwekkend stilgehouden de afgelopen weken. Is het vanwege een mindere conditie of omdat hij zondag plannen heeft? Ik gok toch op het laatste. Dus mijn pronostiek: Boonen op 1.

Reactie door donniesparco

Boonen is top mannen !!! En we hebben Leif Hoste ook nog!

K.

Reactie door Kamiel Vélo




Geef een reactie

