kristof


Kwout by kristof
26 maart 08, 1:35
Filed under: crap, gadgets, web | Tags: , , , ,

Via Linke Boel op de Humo-site, kwam ik bij kwout.com .

Met deze coole web-application kan ik ‘een foto nemen’ van (een stukje van) een website en hier op mijn blog met u delen. (De kant-en-klare embed-code floept zò op m’n scherm).

Een voorbeeldje:

Dat gaat nog schoon van pas komen, me dunkt…


1 reactie so far
Plaats een reactie

dank je wel voor de lieve reactie op m’n weblog🙂
maakt mijn (wijven)dag nog beter!

Reactie door Nijn




Geef een reactie

