kristof


Schuermans – The sequel by kristof

schuermans

Leest u even dit stukje uit het weblog van Phara:

Je wenst een mens geen kanker toe

Mijn vriend zal hij nooit worden, Herman. Niet om wat hij in de uitzending gezegd heeft, daar kunnen we tegen, dat hebben we zelfs graag. Wel om wat hij na de uitzending gezegd heeft. Niet tegen mij, maar tegen een collega die zich even uit zijn gezelschap wou verwijderen om in het rookkot van de VRT een sigaret op te steken. ‘Ik wens je veel kankers,’ zei Herman.
Sorry Herman, dat doe je niet. Je wenst een mens geen kanker toe, ook niet als hij kritisch is.

En dan zwijg ik nog over de manier waarop je tegen de bewaker van de VRT tekeer bent gegaan. Ik hoop dat je de rekening betaalt van de telefoon die je vernield hebt, anders zullen wij nog meer water moeten drinken. Het ga je goed, Herman, ik wens je een fantastisch festival.

(Lees de hele post hier!) 

Ik hoop dat ik binnen een paar weken nog eens kan bloggen over deze koning van de Vlaamse festivals. En dat ik dan kan melden dat hij naast zijn troon gevallen is.

Rock Werchter staat bovenaan de rangschikking, maar de trainer is dringend aan vervanging toe.


3 reacties so far
Plaats een reactie

Haha, grof!

Reactie door Briet

T is tijd dat er eens iemand zo’n glas spawater in z’n gezicht gooit, dat hij weer weet hoe je met mensen moet omgaan. Trouwens ‘onze’ koning van de festivals vindt ik zeer misplaatst, omdat rock werchter allang geen belgisch festival meer is.

Reactie door Mario

@Mario: Qua ‘eigenaars’ is RW misschien niet meer Vlaams. Maar zolang het ìn Vlaanderen is, wil ik het toch bij ‘onze’ festivals rekenen.
En als die Spa werkt: ik hou u niet tegen!

Reactie door kristof




Geef een reactie

