kristof


Broer wordt dom by kristof
19 maart 08, 15:05
Filed under: life, onderwijs, studies | Tags: , , ,

Find x

– “Broer, kom eens…”
Zus roept. Ik kom eens.
– “Snap jij hier iets van?!”
Ze laat chemische oefeningen zien.
– “Laat eens kijken…” 

 

Neen. Neen. Neen. Wiskunde, fysica, chemie, Engels, … Niveau 5e ASO. Ooit kon ik het allemaal. Maar nu, 5 jaar na datum, begrijp ik er geen bal meer van.

Erg eigenlijk.
Voor mij. En ook voor zus.

edit: Het plaatje is een graptje, hé Pol. Het ging over iets veel ingewikkelder dan de stelling van Pietje Goris…


2 reacties so far
Plaats een reactie

Ik zou het ook bij god niet kunnen zeggen.. :s

Reactie door ktrn

Ai ai, de jeugd! De stelling van pythagoras zegt jullie dat nog iets: ‘In een rechthoekige driehoek is het kwadraat van de lengte van de schuine zijde gelijk aan de som van de kwadraten van de lengtes van de rechthoekszijden.

Dus: 4² + 3² = x² == 5🙂

Reactie door Pieter




Geef een reactie

