kristof


We love the 50s by kristof
18 maart 08, 12:22
Filed under: actueel, gadgets, trips, web | Tags: , , , , ,

atomium

50 jaar geleden was er de Expo 58. Dat wordt uiteraard gevierd, en ondergetekende vindt dat hoogst interessant! (Ik zei je toch al dat ik een geschiedenis-freak ben…)

Vanaf 17 april is er vanalles te beleven, in en rond het Atomium: wandelingen (met viewmaster!!!), tentoonstellingen, een rock’n’roll-festival, 50s-rommelmarkten, vuurwerk, films, party’s en – last but zeker not least – een oldtimer-treffen!

Stel maar in op 1958, professor Barabas. FLITS!


2 reacties so far
Plaats een reactie

Rock ‘n’ roll!
Rommelmarkten!
Vuurwerk!
Films!
Oldtimers!

Misschien ga ik ook wel eens een kijkje nemen🙂

Reactie door Mirthe

[…] dacht ik dat ik de foto van het Atomium, bij mijn post van een paar weken terug, moest verwijderen omwille van auteursrechten. Maar mijn post valt binnen […]

Pingback door Sabamtomium « kristof




Geef een reactie

