kristof


Foutjes by kristof
13 maart 08, 12:09
Filed under: crap, life, music, video | Tags: , , , ,

Mirthe snijdt een interessant onderwerp aan: marginale muziek. Ook wel: ‘foute schijven‘.

Een genre dat me, hobby-halve, nauw aan het hart ligt. (Nog welgeteld 9 dagen ben ik immers een ‘AC/DJ‘. Op 22 maart nemen we afscheid van onze fans. Klikken!)

Ik kan hier 15 pagina’s posten met foute nummers. Een favoriet kiezen is ook moeilijk.

Maar onze vriend uit Brasschaat scoort toch hoog.

Welk is uw favoriete fout nummer?


5 reacties so far
Plaats een reactie

Yves Segers – Café de Zwaan
Toast (Yves Segers dus) – Ik schreeuw het van de daken
Good Shape – Give me fire
en alles van Salim Seghers

Reactie door spekvriend

Een klassieker🙂
Maar geef mij toch maar Get Ready😉

Reactie door Mirthe

We hebben duidelijk kenners in blogland…

“Fout” is eigenlijk een te negatieve term voor muziek met zo’n klasse… Kent iemand een betere term?

Reactie door kristof

Scheef? (spreek uit als “schiejef”)

Reactie door spekvriend

@spekvriend: Perfect. Ik bel meteen Van Dale.

Reactie door kristof




Geef een reactie

