kristof


Spannend by kristof
11 maart 08, 1:44
Filed under: life | Tags: , , ,

tandarts

4 jaar. Zolang is het geleden dat ik nog bij de tandarts op controle ging. Een klein schandaal.
Ik verzorg mijn gebit goed, maar vrees toch voor enkele gaatjes.

Wie in de comments het dichtst bij het aantal gaatjes zit wint, euh, een tandenborstel!


8 reacties so far
Plaats een reactie

Bij mij was het vijf jaar geleden dat ik nog eens op controle ben geweest bij de tandarts. Maar goed, vorige week was het zover en ik had 4 gaatjes. En ja, ik verzorg mijn gebit toch ook vrij goed.

Ik gok op 2 gaatjes😛.

Reactie door Kris

Froficiat Krisj. U fept juift gegoft. De tfandenborftel komt jouw rifting uift.

Reactie door kristof

Danku, hij poetst zeer fijn!

Reactie door Kris

28!

Reactie door spekvriend

@ Spekvriend: de borstel is de deur al uitf, vosj. Je bent er wel heft tweede dichfste bij. (Er komt sfilaan weer lefen in mijn kaak.)

Reactie door kristof

Die tandenborstel hoef ik niet (ik heb pas een nieuwe) de eer om winnaar te zijn is genoeg.
Ik gok op 2 gaatjes en een heel kleintje waar geen vulling voor nodig is. Eigenlijk 3 dus🙂

Reactie door Mirthe

Oké, ik had eerst de voorgaande comments moeten lezen…

Reactie door Mirthe

@Mirthe: Toch bedankt voor je deelname! Ik stuur je een eindje flosdraad.😉

Reactie door kristof




Geef een reactie

