kristof


Humo’s Pop Poll by kristof
3 maart 08, 17:41
Filed under: life, trips, video | Tags: , , ,

Vanavond ga ik naar Humo’s Pop Poll in het Sportpaleis.

Als ik me baseer op de vorige zes edities, twijfel ik er niet aan dat Guy en co weer voor een prachtige show zullen zorgen. (verslag editie 2007)

Op het programma: Clement Peerens Explosition (reunie!), The Sheila Divine, De Laatste Showband, Neveneffecten, Milow, Hooverphonic, Maaike Cafmeyer, Tim Vanhamel, Kamagurka, Erik Van Looy, Humo’s Comedy Cup-laureaat Bart Cannaerts, Axelle Red, Robyn and many more. Presentatie is in handen van de Heilige Snor zelf en Lien Van De Kelder (naakt!).

En ongetwijfeld ook weer leuke, Woestijnvis-achtige filmpjes. Zoals hier, toen ‘Hallo Televisie’ in 2004 een prijs kwam overhandigen van Dina Tersago.


5 reacties so far
Plaats een reactie

Google results pieken hier… Lien, naakt, blote Lien Van de Kelder, …

Reactie door kristof

🙂 Tetten! Ik heb u niet gezien…🙂

Reactie door spekvriend

Ik vind Dina Tersago mooier dan Lien van de kelder.

Reactie door Zaloezie

[…] Humo’s Pop Poll […]

Pingback door Is de Schuer te duur? « kristof




Geef een reactie

