kristof


De Fenomenale Feminatheek by kristof
20 februari 08, 15:05
Filed under: actueel, crap | Tags: , , , , ,

feminatheek

Niks tegen artistiek naakt. Wel integendeel: bij momenten ben ik zelfs een redelijke t*tt*nzot…

Maar als ik plots op mijn 50ste beslis om foto’s van blote madammen te beginnen verzamelen, zouden die dan na mijn dood integraal tentoongesteld worden? En zou die expositie dan aangeprezen worden door half literair en bekend Vlaanderen? Ik denk van niet. Ik ben namelijk geen bekend schrijver.

Van mijn part mogen de prentjes van Louis-Paul Boon dan ook gewoon in hun respectievelijke blikken dozen blijven liggen. Mooie boeken geschreven, Lewie, maar met de rest heb ik geen zaken.

En als blijkt dat er effectief foto’s van kinderen tussen zitten, zou ik de bejubelde schrijver nog graag postuum en hard onder zijn blote kont sjotten!

Voilà, dat moest er even uit.
T*tt*n.


1 reactie so far
Plaats een reactie

Voor mij hoeft het ook niet.

Reactie door Mirthe




Geef een reactie

