kristof


Groene vingers by kristof
18 februari 08, 18:08
Filed under: crap, life | Tags: , , ,

schup

Geen les. Mooi weer. Daarom heb ik de tuinier in mij nog eens wat quality-time gegund. Ik ben aan een klein kruidentuintje begonnen.

De werkzaamheden:
– Een plekje ontdaan van oude planten en struiken.
– Het hoekje omgespit.
– Een oude mestput archeoloog-gewijs weer blootgelegd.
– Die self-made-mest (nu ja, dat nu ook weer niet helemaal…) samen met een zak potgrond in het tuintje gemixt.
– En morgen haal ik kruidenplantjes.

Ik voel me een beetje Mark De Mes(t)maecker…


2 reacties so far
Plaats een reactie

Maakt anders nog wa meer reclame voor Intratuin!😉

Reactie door Lore

[…] – 1 ganzenei – 10cl koude melk – verse kruiden uit eigen tuin – peper en zout – een geutje olijfolie – kaas – Boursin […]

Pingback door Ganzenei à la Christophe « kristof




Geef een reactie

