kristof


Hoofdpunten #3 by kristof
17 februari 08, 23:41
Filed under: crap, hoofdpunten, life, sport | Tags: , , , , ,

(Destijds had ik de bedoeling om van ‘Hoofdpunten’ een regelmatig terugkerend item te maken. Niet écht gelukt, maar goed: nog een poging.)

  • Na acht jaar nog eens op een voetbalveld gestaan. Was me dat even plezant! De uitslag is dan ook van weinig belang…
  • Koers-op-rollen. Ook plezant. En hier wil ik u toch wél even de uitslag meegeven: 11e op 32 ploegen. Gas gegeven!
  • Die twee sportieve prestaties, een geslaagde dj-set en nog wat andere kleine dingen maakte het voorbije weekend eentje om in te kaderen.
  • En nu een rustige week in aanloop naar een tweede ski-reis. Daarna sluit ik de winter – al dan niet ritueel – af. Ik voel de lente komen.

3 reacties so far
Plaats een reactie

Naar waar trekte nog? Me nen helen hoop of me een bescheiden groepje?

Reactie door Loretta

Naar Folgarida, niet ver van Passo-Tonale in Italië. Skiën in volle zon, naar het schijnt.
Met het schooltje… Sneeuwklassen dus eigenlijk een beetje…

Reactie door kristof

Sjanseur!

Reactie door Loretta




Geef een reactie

