kristof


Brief aan Bloc Party by kristof
14 februari 08, 12:47
Filed under: crap, music, video | Tags: , , ,

Dear Mr. Okereke,
Dear bandmembers,

I love all the Bloc Party-songs. Since 2004!
But your latest, ‘Flux’, is just great.

Would you please release more of this fantastic electro?

Thanks a lot,

your fan,
Kristof from Olen

 

Ziezo. Weet iemand hoeveel postzegels er op een brief naar Londen moeten?

(En ik had zin om goeie muziek te posten, dat ook)


6 reacties so far
Plaats een reactie

Geenske, vr da ge een briefke stuurt nr Londen, zie da ge ze aanspreekt met Bloc Party zonder K. Da komt alvast meer fangewijs over😉

Reactie door Siebe

Merci, Sieb. ’t Is nog net op tijd aangepast…

Reactie door kristof

Geef het met mij mee, vanaf 7 maart zit ik daar.

Reactie door lowieke

Ik ben fan sinds ‘Hunting for Wiches’ (eerder kende ik ze niet). Ik veronderstel dat ze wel heerlijke muziek zullen blijven maken. Eigenlijk wil ik ze graag eens live zien🙂

Reactie door Mirthe

@ Mirthe: Dat zal komende zomer wel lukken ergens op een Vlaamse weide, denk ik.

Reactie door kristof

Het is ontegensprekelijk een goed nummer!

Reactie door Imke Dielen




Geef een reactie

