kristof


Plugged by kristof
12 februari 08, 10:35
Filed under: gadgets, mac | Tags: , , ,

Apple Keyboard

(opgepast: geek-talk ahead!)

Vanmorgen heb ik een extern keyboard gekocht. Prima ding. Zo wordt mijn iBookje een beetje een desktop-computer. Ook mijn Mighty Mouse heb ik weer uit de schuif gehaald.

Nu dringend op zoek naar iets interessant(er) om er voor u op te typen…


1 reactie so far
Plaats een reactie

Ik zou men 9 jaar oude keyboard ook is stillekesaan moeten vervangen. Er ga nx boven een oldschool cherry toetsenbord.

Reactie door Mettes




Geef een reactie

