kristof


Vermenigvuldigen! by kristof
26 januari 08, 18:50
Filed under: crap, video | Tags: , ,

Moest het er ooit van komen, dan wil ik graag een openingsdans placeren zoals die hieronder.
Meisjes (alleen meisjes, ja): begin al maar te oefenen!

Binnenkort open audities.


3 reacties so far
Plaats een reactie

Ik vind zoiets ook wel leuk, vrienden van me hadden als openingsdans een of ander liedje van Grease met bijhorend dansje. Dan zit de ambiance er direct in, geloof me😀

Reactie door ktrn

Zalig filmke! Ik zal dat maar meteen eens doorsturen naar mijn vriendin.🙂

Reactie door Stijn

Openingsdans

Zowat de coolste openingsdans die ik ooit heb gezien, denk ik.

Als er vrouwen in de zaal zijn die zich geroepen voelen: drop me a line :p.
(Met dank aan Kristof voor het onder de aandacht brengen van deze toch wel héél geestige video)

Trackback door XooZ BLOG




Geef een reactie

