kristof


Topsport by kristof
24 januari 08, 9:48
Filed under: crap, life, sport | Tags: , ,

toothpaste is empty

Wanneer de tube tandpasta leeg lijkt, er tòch nog veertien dagen tandpasta uitkrijgen.

Ik vind dat topsport.


6 reacties so far
Plaats een reactie

Dan ben ik een topsporter zonder dat ik aan sport doe🙂

Reactie door Mirthe

Ideetje voor de volgende Olympische spelen?😉

Reactie door priegelaar

@ priegelaar: Laat maar komen: ik heb de Olympische limiet vanmorgen nog gehaald.

Reactie door kristof

Een goede tip voor de ware wrek: Knip de tube doormidden en ga met uw tandenborstel in de tube. Dan kan je nog 10 keer meer uw tanden poetsen!

Reactie door lowieke

@ Lowieke: Zeg nooit wrek tegen een atleet. Het gaat hier niet om centen, maar om records en wereldbekerpunten.

Reactie door kristof

[…] jaar. Zolang is het geleden dat ik nog bij de tandarts op controle ging. Een klein schandaal. Ik verzorg mijn gebit goed, maar vrees toch voor enkele […]

Pingback door Spannend « kristof




Geef een reactie

