kristof


Happy Hour! by kristof
20 januari 08, 13:49
Filed under: crap, life, media, trips | Tags: , , , ,

Mea culpa, ik heb gelogen op mijn blog.

Samen met twee vrienden heb ik deze ‘Debby en Nancy‘-avond maandenlang voorbereid.
Op een tv-genieke, licht emotionele manier hebben we een bevriend koppel (én dochter!) herenigd met hun Mexicaanse studie-uitwisselings-dochter/zus Lumi.

Ik ben geen stress-kip van nature, maar gisteren deed de adrenaline rare dingen met mijn lichaam. Zo spannend…

Het is dus allemaal perfect volgens plan verlopen, gelukkig.
Bekijk het zelf, vanavond om 20u50 op één.


3 reacties so far
Plaats een reactie

Hehe Jinse heeft het me gemeld gistere
spijtig genoeg zal ik het nie kunne zien want ik zit dan op de trein. gotver!

Reactie door Britt

Toch wel nen deugeniet zeker jom! Heel Olen daverde op z’n grondvesten…

Reactie door Loretta

Ik heb vanaf kwart na 9 toch nog kunne zien, olé!

Reactie door Britt




Geef een reactie

