kristof


A new dance called ‘Tecktonic’ by kristof
11 januari 08, 14:19
Filed under: crap, video | Tags: , , ,

Ik waag me aan een voorspelling: in 2008 zal jong Vlaanderen het ‘jumpen‘ laten voor wat het is, en massaal de ‘Tecktonic’ dansen!

In Frankrijk is deze dans aan het boomen. En in de lente komt de wind van het zuiden…

De bewegingen zien er zo mogelijk nog vreemder uit, maar de muziek is smakelijker dan de jumpstyle, me dunkt.

(via)


12 reacties so far
Plaats een reactie

Ik vind het alvast stukken beter dan ‘jumpen’. Maar het is toch niet voor mij weggelegd🙂

Reactie door Mirthe

de muziek is veel veel veeeeeel smakelijker dan bij het jumpen.
Ik ben ondertussen mijn eerste Tecktonic movekes al aan het testen.😉

Reactie door depolle

Je moet precies wel de trotse (KUCH) eigenaar zijn van een nekttapijtje zie ik.

Reactie door priegelaar

@ Mirthe: nog steeds aan het headbangen?
@ depolle: succes met de moves!
@ priegelaar: nu je het zegt… En ik heb het deze morgen nog laten bijknippen…

Reactie door kristof

muziek valt zeker te pruimen
danske is precies wel een bitje gay

Reactie door The King

Ideaal op een drukke dansvloer.

Reactie door Walter

Ik vind da echt zoooo’n vette schijf, niemeer normaal😀

Reactie door Britt

Hahahaah. Die gaat er ook wel serieus in op :’-)

Reactie door Britt

@ Britt: Zo lekker helemaal-alleen-zonder-vrienden uit de bol gaan. Ik wil later (als ik groot ben) ook een ondergrondse garage…

Reactie door kristof

De mathias had er toch eentje getekend voor u😀

Reactie door Britt

update: Dit kan snel gaan! Mijn zus en haar vriendinnen bedrijven de dans al!

Reactie door kristof

[…] Ingedeeld onder: actueel, crap, media, music, video | Tags: koppen, tecktonic, wim de vilder Mijn voorspelling begint stevig uit te komen. Nu ja, voorspelling: het wastoen al zéér goed te voelen aan de […]

Pingback door A new dance called ‘Tecktonic’ # 2 « kristof




Geef een reactie

