kristof


DeRedactie.be (oh jee…) by kristof
7 januari 08, 11:47
Filed under: actueel, media | Tags: , , , ,

Bij het openen van mijn ‘blindekes‘, deze morgen, werden mijn ogen geteisterd door de laaghangende zon. Maar dat bleek nog klein bier, tegen wat hen zou overkomen toen ik de hoofdpunten van het nieuws even vlug online wou overlopen…

deredactie_bwijkes

Bovenaan een band met altijd-bewegende filmpjes, met daaronder een kakafonie aan foto’s, titels, vakjes, tekst, …

deredactie_hakkebakkes

En oh ja, helemaal onderaan (als uw vinger zo ver kan scrollen…) staat telkens een medewerker van ‘De Redactie’ die – euh – soms bij de nieuwe website past… 


11 reacties so far
Plaats een reactie

Ik geef je gelijk. Wat ik ook mis aan de nieuwe homepage is een ‘headline’. Mijn favoriete nieuwssites blijven dan toch standaard.be en cnn.com

Reactie door lowieke

Haha, inderdaad, de layout laat heel wat te wensen over. Onbegrijpelijk dat dit tegenwoordig nog gemaakt wordt.

Ik blogde er ook reeds over: inretro

Reactie door nielsbe

Inderdaad, wat een draak van een website!

Jak!

Reactie door Sam

[…] door Benjamin Er is veel commentaar gekomen op de DeRedactie.be, de nieuwe site van VRT Nieuws. Vlaamse internauten lusten hem niet. Al zal er ook wel gewenning optreden. Voor nostalgici is er nog […]

Pingback door DeRedactie.be: Sporza redt de-red-actie.be « Talk of the Town

[…] Wondering Boys, Talk of the Town, My Personal Vision, Radio Plasky, nog een keer Radio Plasky, Kristof, en wellicht zullen nog Vele Anderen volgen), maar ik hoopte voorlopig nog dat alles één grote […]

Pingback door deredactie.be « Evelien kwoot de dag

[…] de eerste tweets volgden de full reviews (hier en hier) en om het helemaal af te maken is web2.0 Vlaanderen er na 6 uur in geslaagd om een colaboratief […]

Pingback door De redactie - love it or hate it « the b-word

Wacht tot je het journaal gezien hebt. Barstende hoofdpijn van de nieuwe tunes. Een mail aan de redactie is onderweg😉

Reactie door Thomas

Tussendoor:
– het laatavond-journaal loopt in het honderd. Omroepster Yasmine moest gedwongen ‘Allo Allo’ aankondigen…
– deze post is de succesvolste tot nu toe. Mijn stats pieken torenhoog!

Reactie door kristof

[…] van het VRT Journaal moesten vandaag wel de hot topics geweest zijn in de Vlaamse Blogosfeer. Van afgrijzen tot ongeloof, van begrip tot een nuttige tips en wat ironie (of is het cynisme). Enfin, te veel […]

Pingback door DeRedactie.be: nog zo slecht niet « Talk of the Town

Inderdaad! Het is überlelijk! Ik krijg er zowaar hoofdpijn van! En nog geen klein beetje!

Reactie door R.becca

[…] vreesde ik nog dat het aan mij lag, maar op het einde van de launchdag bleek gelukkig dat ik lang niet de enige ben die de opvolger van vrtnieuws.net een totale mislukking vindt. Wat mij wel nog […]

Pingback door Er kan maar één De Redactie zijn « Stoffel’s place




Geef een reactie

