kristof


Hoofdpunten by kristof
1 december 07, 12:00
Filed under: hoofdpunten, life, studies | Tags: , , , , ,
  • Bij moemoe is de sint al geweest. De sint komt bij moemoe altijd graag wat vroeger. Ik begrijp niet waarom…

  • Vandaag al vroeg op voor schoolwerk. Maak zelf een zin met: goe/student/flink/bezig.

  • Kan een film die al 174 dagen duurt nog spannend zijn? Ik ben op zijn minst benieuwd hoe hij afloopt.

  • Vanavond feestje met verkleedgelegenheid. I like…

  • Deze post is eigenlijk een test: vallen er in’t weekend ook bloglezers te vangen?


3 reacties so far
Plaats een reactie

ik ben een trouwe fan en blijkbaar eerst😉 ! woohoo

Reactie door Britt

– de speculaas van de sint smaakt
– schoolwerk toch niet echt klaar gekregen
– ik ben de film beu
– verkleedfeestje was leuk, lang en heavy
– vrijdag en zaterdag lezen enkel een paar trouwe fans mijn blog, zondagavond piekt het!

Reactie door kristof

[…] onder: crap, hoofdpunten, life, sport | Tags: hoofdpunten, lente, ski, sport, weekend, winter (Destijds had ik de bedoeling om van ‘Hoofdpunten’ een regelmatig terugkerend item te maken. Niet […]

Pingback door Hoofdpunten #3 « kristof




Geef een reactie

