kristof


Tennis-winterslaap by kristof
30 november 07, 14:55
Filed under: sport, video | Tags: , , , ,

Ik ruil mijn tennisracket deze winter voor mountainbike en ski-equipement. Geen gedoe met winter-tennislessen, dit jaar. Eigenlijk begon mijn tennis-winterslaap al halfweg de zomer, door omstandigheden. Dat belooft voor mijn techniek…

Maar van zodra de velden weer opengaan bij ‘TC Olen‘, ergens april – mei 2008, haal ik mijn ‘Prince Bandit‘ weer boven.

Sparringpartners welkom!

Extra: Zeer plezant filmpje met Novak Djokovic, die zijn collega’s imiteert!


1 reactie so far
Plaats een reactie

Leuk filmpje inderdaad, een echte clown.
Mss kan je tactiek in de winter bijschaven er zijn paar goeie websites daarvoor zelf nederlandstallige.
Anders Slaapwel dan maar😉

Reactie door ghostmiro




Geef een reactie

