kristof


Pronostiekske by kristof
22 november 07, 15:34
Filed under: media | Tags: , , , , , ,

De Slimste Mens

Voor vanavond.
1. Eva Brems
2. Hans Bourlon
3. Annelies Rutten 

Wie tippen jullie als Slimte Mens Ter Wereld?

 

Update 23u: Ik zat er dus glad naast: Annelies Rutten is de meer dan terechte winnaar.

Foto vrt.


6 reacties so far
Plaats een reactie

1.Annelies Rutten
2. Eva Brems
3. Hans Bourlon

Reactie door Zus

1. Hans Bourlon
2. Annelies Rutten
3. Eva Brems

Reactie door en zo

Ik vrees dat Hans Bourlon gaat winnen. En ik kan die mens echt niet goed af.

Ik hoop dan ook dat Eva Brems wint…

We zullen zien straks !

Reactie door Femke

Eva Brems is ook mijn favoriet, Femke.
Geweldig lachske.

Reactie door kristof

en de winnaar is:

1. Uitlaat
2. Studio 100
3. UGent (Torfs ten spijt)

Ach, ik heb dit jaar maar één aflevering gezien. Voor mij zijn het allemaal winnaars!

Reactie door Lowieke

Pak van mijn hart dat Hans Bourlon niet de slimste mens geworden is. Mijn favoriet heeft het dan wel niet gehaald, maar er heeft toch een vrouw gewonnen🙂

Reactie door Femke




Geef een reactie

