kristof


London for two times nothing? by kristof
14 november 07, 1:21
Filed under: onderwijs, studies, trips | Tags: , , ,

Begin januari is er de Bett-show in Londen. De moeder van alle onderwijs-beurzen, zeg maar.

Zéér interessant voor mijn scriptie, maar Londen is natuurlijk niet bij de deur.

Maar wat blijkt als ik voor de grap eens bij Ryanair ga checken: voor € 0,01 ben ik ginder, en voor dezelfde prijs weer terug. (tenminste: ‘ginder‘ = London Stansted en ‘terug‘ = Brussels South = Charleroi)

ryanair london

Als dit klopt, en ik vind in mijn Trotter nog een leuk overnachtings-adresje, boek ik deze week nog.

Heeft iemand ervaring met deze ultra-lage Ryanair aanbiedingen?


3 reacties so far
Plaats een reactie

Hoe zit het met de taxen die erbij komen ? Want dat kan altijd wel eens tegenvallen natuurlijk…

En wat ervaringen met Ryanair betreft. In de winter doe ik het nooit meer. Onze vlucht werd twee jaar terug geschrapt omdat er mist was. Best pijnlijk als je in Italië hebt afgesproken om Nieuwjaar te vieren.

Misschien toch ook eens de Eurostar checken ? Grote voordeel is dan ook wel dat je in Brussel (en echt Brussel dan, niet Charleroi) vertrekt en in Londen city aankomt… Makkelijker kan haast niet.

Reactie door Femke

Ik ben ooit eens voor 1 cent naar Stockholm gevlogen. Daar kwam nog zo’n 20 euro taks bij. De terugreis was iets duurder. Totaal: een 65 euro. Ik vermoed dat jij een kleine 40 euro zal moeten betalen.

Ervaring: geen problemen, behalve het sardientjesgevoel.

Reactie door cajiente

Even kijken of je niet beter via Eindhoven vliegt met Ryanair naar Londen. Kortere verplaatsing vanuit Olen (en daartegen is de spoorweg terug geopend!)

Reactie door meester Guy




Geef een reactie

