kristof


Vette schijven by kristof
5 november 07, 20:37
Filed under: crap, music | Tags: , , , , ,

Had ik zo’n mooi plaatsje gemaakt in mijn cd-rek: blijkt de nieuwe Galaxie in een knoert van een dubbel-cd-doos te zitten…

Bovendien heb ik het doosje al kapot liggen, de cd is een uur of drie in mijn bezit. En dat voor een dj…

Het mag nu wel even stoppen met releases van goeie cd’s. Als student moet ik toch weer een beetje op mijn centen letten.

De laatste maand kocht ik er vier. ‘Dr. Lektroluv – Live @ Werchter’, de nieuwe mix van Soulwax (titel is té lang, sorry) en vandaag dus ‘The Original Multiplayer Soundsystem’ van Discobar Galaxie. En (must… be… honest…) ‘Jump Hitz 4 Kidz‘. Geweldige schijf, overigens. Met klinkende nummers als ‘Heya Mama is jumpin’ en ‘Relax, jump it easy’. ’t Is voor de chiro, als dat een excuus mag zijn…


1 reactie so far
Plaats een reactie

ja da zijn schandale eh
“jump hitz 4 kidz”

menne man menne man menne man toh

Reactie door Briet




Geef een reactie

