kristof


Bloggen voor dummies by kristof
3 november 07, 20:32
Filed under: crap | Tags:

Een kleine drie weken. Zolang blog ik nu. En ik vind het plezant!
Maar ik moet nog veel leren. Gelukkig helpen enkele ervaringsdeskundigen me daarmee! Pietel en Houbi hebben onlangs tips voor bloggers gepost.

To do: een betere blog-naam vinden, nog wat aan de lay-out sleutelen, en goed blijven bloggen, natuurlijk! Èn: ronddwalen op andere blogs en hier en daar iets achterlaten. Dat helpt.

Tips welkom!


5 reacties so far
Plaats een reactie

Alvast heel veel succes met het bloggen.

Reactie door Ludwig

Ik zit aan dag vijf en ik ben al verslaafd!
Misschien kunnen we ooit, naast ‘gentblogt’ en ‘leuvenblogt’ een ‘kempenblogt’ beginnen?

Reactie door cajiente

Wie weet? Van welk mooi Kempisch dorp ben je, Cajiente?

Reactie door kristof

Tessenderlo, Limburgse Kempen dus. Maar Kempen zijn Kempen, hè🙂

Reactie door cajiente

Daar ken ik mijn weg nog redelijk…😉

Reactie door kristof




Geef een reactie

