kristof


De Blok Olen. by kristof
29 oktober 07, 18:28
Filed under: onderwijs, studies | Tags: , ,

studeren

Studeren. Blok. Examens.
Het is wennen, want lang geleden. Een weekje tijd voor 4 cursussen. Gelukkig ben ik beter geworden in plannen, en heb ik al wat ‘op voorhand geleerd’. Volgende week dus examens van de module “Eerste Leerjaar”. Ik vind het weer spannend…


5 reacties so far
Plaats een reactie

Succes!🙂

Reactie door Briet

Jep, deze keer zal’t zeker lukken. Motivatie druipt er af. Sexsus!

Reactie door Lowieke

Awel volgens mij kommet deze keer ook dik in de sjakos!

Reactie door Loretta

[groet supporters] Think it was good! [/groet supporters]

Reactie door kristof

[…] Ik kan niet beloven dat ik deze week nog veel ga posten. Volgende week is het nog eens van dat, […]

Pingback door Ik kan niets beloven… « kristof




Geef een reactie

